Про нас

«По закону» Що це і як воно працює?

Сайт «По закону» - початок створення інформаційної бази, де має бути:

  • систематизовано усі обов’язки ФОП і ПП по веденню первинної документації;
  • розміщено чинні бланки такої документації та зрозумілі зразки їх заповнення;
  • описано чіткий і зрозумілий алгоритм дій при проведенні у ФОП та ПП перевірок контролюючими органами (у першу чергу органами Держпраці та місцевого самоврядування);
  • проаналізовано різні варіанти використання цивільно-правових договорів та трудових договорів, з метою раціоналізації витрат на ці потреби;
  • розглянуто інші актуальні проблеми у роботі ПП та ФОП.

Уся робота, у тому числі по розв’язанню Ваших проблемних ситуацій, здійснюється за рахунок спільних коштів підприємців, яких цікавить її результат. До прикладу, у Вас немає можливості найняти адвоката та оплатити судовий збір для оскарження дій інспектора праці виконкому Вашої міськради або Держпраці, але Ви готові цим займатись. В такому випадку, оплатити такі витрати можуть спільно 20-30 підприємців-читачів сайту, які хочуть сформувати певну практику по проблемному питанню, яке згодом може виникнути і у них.

Сайт «По закону» лише сприяє тому, щоб люди дізнались про Вашу проблему, усі бажаючі змогли поділитись досвідом або ж його заробити. Так, у березні цього року, виникла ідея витребувати у територіальних органів Держпраці акти перевірок, щоб усі кого такі перевірки оминули, могли ознайомитись із ними і усунути типові порушення у себе. Для однієї особи ця ідея здалася б дороговартісною, але коли до фінансування її реалізації підключилось більше 50 осіб лише з двох областей, то кошти для оплати послуг з підготовки відповідних запитів, скарг до Держпраці України та Уповноваженого ВРУ з прав людини знайшлись миттєво. Багато ситуацій уже розібрані до деталей, якщо у Вас така – то беріть і користуйтеся чужим досвідом.

Увесь проект бере свій початок із простої історії. Не так давно, один із підприємців (що належить до числа активних прихильників створення сайту) став «жертвою» недобросовісних помічників. У свій час, починаючи кар’єру, він намагався зрозуміти, що і куди вписати, який звіт і до якого числа подавати. Відразу ж познайомився із Податковим інспектором, що за символічну «подяку» з усім цим допомагала. Однак, через рік другий виявились якісь, м’яко кажучи, помилки, і після більш як двох тижнів усяких уточнень, пояснень і невеликого штрафу, довелось познайомитись із Бухгалтером. Потім знову кілька років безхмарної роботи, і всього лиш в середньому по 100 гривень за найманого працівника. І ось, на початку 2017 року до цеху завітали працівники Держпраці із позаплановою перевіркою. Як на диво, ніхто із конкурентів руки до того не доклав, ображених «колишніх» працівників не було. Як з’ясувалось, причиною візиту стала форма «1ДФ». А саме те, що вписував туди Бухгалтер (Прізвище і ім’я однієї людини, а код іншої, неправильне зазначення по батькові працівників, помилки при написанні прізвищ, включення до звіту звільнених працівників і багато іншого, що назбиралось за цей час, включаючи договори цивільно-правового характеру). Вирішуючи усі ті проблеми, що звалилися на голову людини, яка звикла займатись бізнесом, а не вистоювати під кабінетами, закрутилась уся ця робота. В принципі, якби не загроза штрафу у розмірі 320 тисяч гривень, то усе це залишилося б неприємним досвідом однієї людини.

Адміністрація сайту – це тісний колектив підприємців, юристів та програмістів, що об’єднані над вирішенням однієї проблеми: як «вижити» на ринку, щоб не порушувати закону і мати чисту совість перед державою, при цьому «вижити», означає мати якийсь прибуток, а не витрачати все на юристів, бухгалтерів і «космічні» штрафи. Якщо коротко, то основне наше завдання при створенні цього сайту викладено у його назві.